Kokouskuulumiset

Tiedote yhdistyksen vuosikokouksesta 13.3.2024

Uudenmaan Noutajakoirayhdistyksen vuosikokous pidettiin keskiviikkona 13.3.2024 klo 19.00 yhdistyksen toimitiloissa Vantaankoskella. Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset vuosikokousasiat.

• Kokous hyväksyi toimintakertomuksen, taseen, tilinpäätöksen ja toiminnantarkastuskertomuksen
  • Kokous myönsi vastuuvapauden hallitukselle ja muille vastuuhenkilöille

Kokouksen päätteeksi palkittiin vuoden 2023 noutajat, joiden omistajista kunniakirjoja olivat pokkaamassa Vuoden lupaavin NOME-koira Olevinaan No Nyt On Kyl Bensaa Suonissa omistaja Sanna Tammi sekä Vuoden RALLY-TOKO-tulokas ja Vuoden TOKO-tulokas Flatout Jackpot Thor omistaja Heidi Riikonen.

Onnea myös muille palkituille!

Tiedote johtokunnan kokouksesta 20.2.2024

Uudenmaan Noutajakoirayhdistyksen johtokunta kokoontui tiistaina 20.2. hybridikokoukseensa. Kokouksessa käsiteltiin ja päätettiin muun muassa seuraavista asioista:

• Käytiin läpi yhdistyksen jäsentilanne
  • Käytiin läpi yhdistyksen taloustilanne, joka todettiin vakaaksi
  • Toimikuntien asiat johtokunnalle käytiin läpi
    - Tulossa keväällä mm. taipumuskoekurssi yhteistyössä Koirakoulu Malttin kanssa, pentu- ja arkitottelevaisuuskurssit ja 23.3. Uudenmaan Ohjus jonne toivotaan runsasta osallistujamäärää.
  • SNJ:n koulutuspäiville UMN:n lähettää Emmi Merran, Ville Venellin ja Marko Klapurin/Eeva Toivosen.
  • SNJ:n vuosikokouksessa UMN edustajia ovat Emmi Merta, Ville Venell ja Eeva Toivonen

Tiedote johtokunnan järjestäytymiskokouksesta 14.1.2024

Uudenmaan Noutajakoirayhdistyksen johtokunta kokoontui sunnuntaina 14.1.2024 Vantaalla. Kokouksessa käsiteltiin ja päätettiin muun muassa seuraavista asioista:

• Valittiin toimihenkilöt vuodelle 2024
    • Varapuheenjohtaja - Antti Tarkkala
    • Sihteeri –  Emmi Merta
    • Taloudenhoitaja – Aino Sillanpää (Tili ja Isännöinti Manttaali Oy)
    • Jäsensihteeri – Bernadetta Stenström
    • Hakuruudun päätoimittaja – Heli Malinen
    • Toimikuntien yhteyshenkilöt – Nome Antti Tarkkala, Toko Mia Mäntylä
    • Tiedottaja – Emmi Merta
    • Webmaster – Emmi Merta, Janne Rönni, Ville Venell